Recension av Bingo hos Lyckobingo

Lyckobingo.com är en modern bingosajt som har en snygg design och en användarvänlig sida. De erbjuder många roliga spel och har dagliga erbjudanden, där du kan vinna extra mycket. På söndagar till exempel så är det Supersöndag, vilket innebär fyra timmars happy hour med dubbla vinster. Hela dagen erbjuds dessutom roliga chattspel. Lycko Bingo ägs av St Minver Ltd, ett nätverk som har spellicens i Gibraltar. Vinsterna är redan beskattade inom EU och därför behöver inte du som spelare betala någon vinstskatt. Nätverket har också många andra bingosajter och är stabilt och säkert. Bingosidan är helt på svenska och har tillgång till svensk kundtjänst dygnet runt.

Det är enkelt att registrera sig som ny kund och du kan börja spela inom bara några minuter. Du öppnar ett spelkonto hos Lyckobingo genom att fylla i ett formulär på deras hemsida. Direkt kan du logga in och börja spela. Som ny kund får du dessutom en välkomstbonus på 50 kronor att spela för. Bonusen kommer snabbt in på ditt spelkonto efter registrering. När du gör din första insättning får du dessutom en insättningsbonus. Den är på 100 procent, vilket gör att du får lika mycket i bonus som du själv sätter in. Bonusen måste omsättas tio gånger innan du kan plocka ut den. Det betyder att om du har fått 150 kronor i bonus så måste du köpa bingobrickor till ett värde av 1500 kronor innan du kan hämta ut bonusen. Däremot så kan du spela för hela bonusen och plocka ut vinsterna därifrån när som helst. Du sätter enkelt in pengar via din bank eller med ditt kontokort. Du spelar med svenska kronor, så det är enkelt och smidigt.

Lyckobingo erbjuder framförallt två bingospel. Det mest populära spelet är det traditionella Klassiska bingospelet. Där spelar man ända tills en vinnare har fått bingo, antingen vågrätt, lodrätt eller diagonalt. När en spelare har fått bingo avslutas spelomgången. Det finns även Variantbingo. Då spelar man med tre bingobrickor och spelet spelas i fem omgångar, där varje omgång har en vinnare. Under tiden du spelar bingo, eller mellan bingospelen, kan du även spela många andra roliga spel som Keno, spelautomater, videopoker eller skraplotter.

Lycko Bingo har en chatt där du kan prata med andra spelare under tiden du spelar bingo. Du kan lära känna nya vänner och med tiden kan du bli en av stammisarna. I chatten finns chattvärdar som du kan ställa frågor till. Chattvärdarna inleder också små extraspel då och då i chatten. Exempel på spel kan vara Sänka skepp, Hemliga lådan, Black Jack Bingo, Fullträff, Sju rätt eller Kassaskåpet. Värden bestämmer själv vilket spel som ska köras och när.